Saturday, June 23, 2007

The Fabulous Cat - Rimas



Lyrics go something like this...

Na na na na na~~~
Ohhh~~
Na na na na na~~~
Ohhhhh~~

Lari lari lari
Aku lari tinggalkan semua ini
Untuk mencari cari cari ketenangan diri

Pergi pergi pergi
Engkau pergi dari hidupku ini
Ku tak mahu mahu engkau hadir dalam diri ini

Keluhan hatiku tak siapa yang tahu
Ku simpan semua sebak di dada
Biar aku yang terluka
Pernah kah kau mengerti cara ku memujukmu
Pernah kah kau hargai cara ku menyintaimu

Lepasan kata dari bibir
Adakah ia dari hati
Mungkin kau tak fahami maksudnya tersembunyi
Titisan air mata dari pipi ke bumi
Pernah kah kau peduli....

Chorus:
Mengapa aku yang terluka
Aku yang merana
Aku yang menahan siksa batin cinta ini
Engkau yang meminta
Aku yang sengsara
Rimas rimas
Aku rimas

Rap

Chorus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home